loading...
perspolis fans club
abbas mohammadi بازدید : 3 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

 

وی ادامه داد: موقعیت‌های زیادی خلق کردیم و می‌توانستیم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم اما این حقیقت فوتبال است. گل نزدیم و نزدیم و یک توپ به دروازه ما رفت.

سرمربی پرسپولیس گفت: خیلی بد اشتباه کردیم و همیشه تیمی که گل نزند گل می‌خورد و امروز هم همین شد. با دست خودمان، خودمان را از قهرمانی دور کردیم و شرمنده مردم و این هواداری که امروز به استادیوم آمده بود شدیم. هواداران دوست داشتند بعد از سال‌ها تیم‌شان قهرمان شود.

دایی عنوان کرد: در نیمه اول بازی از عملکرد چند تن از بازیکنانم راضی نبودم و آنطور که باید و شاید خوب نبودیم اما باز هم با این تفاسیر موقعیت‌های زیادی داشتیم که گل بزنیم. اگر گل می‌زدیم می‌توانستیم در دقایق پایانی با حاشیه امنیت به کار خود ادامه دهیم. یک اشتباه باعث شد دیداری را که می‌توانستیم ببریم مساوی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسائل پیش آمده اخیر تاثیر منفی بر تمرکز بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در این بازی گذاشته بود یا نه، تصریح کرد: متاسفانه این اتفاق افتاد و این مسائل تاثیرگذار بود. اولین لازمه قهرمانی داشتن آرامش است. اصلا و ابدا دنبال توجیه نیستم و معتقدم این مسائل درصد کمی تاثیر داشت و ما خودمان در زمین بازی را از دست دادیم اما سوالم این است که این رفتارها تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

دایی گفت: کارهایی که دیروز و امروز با تیمی که برای خود وزارت ورزش است کردند فقط جای اظهار تاسف دارد. متاسفانه صحبت‌هایی کردند که کسی که از ورزش سررشته دارد این حرف‌ها را نمی‌زند. آقایان در مورد بدهی‌ها صحبت می‌کنند، می‌خواهم بدانم این بدهی‌ها را چه کسانی برجای گذاشتند؟ چه کسی این مدیران را برای پرسپولیس انتخاب کرده که در نهایت این همه بدهی داشته باشیم؟ چرا بعد از پایان مدیریت افراد، حسابرسی نشده است؟ چرا از مردم مایه می‌گذارند؟ مگر مردم این مدیران را انتخاب کردند؟

دایی خاطرنشان کرد: آقایان، مدیرانی را که از فوتبال و ورزش سررشته نداشتند در دولت‌های مختلف برای پرسپولیس انتخاب کردند تا کار به اینجا رسید. اگر شما ناراحت بالا رفتن قیمت بازیکنان هستید سوالم این است که چه کسی قیمت بازیکنان را بالا برده است؟ ما بردیم یا مدیرانی که شما انتخاب کردید؟ این محصول سیاست‌های اشتباه شما بوده است. وقتی عابدینی و محلوجی تیم را در مقطعی خصوصی کردند دولت شکایت کرد و پرسپولیس را دوباره در اختیار گرفت. چرا دوست دارید تیم‌های پرطرفدار برای شما باشد اما برایش خرج نکنید؟

وی یادآور شد: قیمت بازیکنان در همه جای دنیا بالا است اما وزارت ورزش کدام کشور در مورد این مسائل اظهار نظر می‌کند؟ کجای دنیا دیده‌اید که چنین صحبت‌هایی از سوی مسئولان رده بالای ورزش و فوتبال مطرح شود؟ کشور به شغل‌های مختلف احتیاج دارد. یک پزشک عمل جراحی انجام می‌دهد و 50 میلیون تومان می‌گیرد، همان عمل را پزشک دیگری با 2 میلیون تومان انجام می‌دهد. اینها تفاوت‌هاست. فوتبالیستی که این همه پول می‌گیرد به خاطر این است که تولید نشاط می‌کند.

دایی گفت: تنها ورزشی که توانسته مردم را به خیابان‌ها بکشاند فوتبال است. ما در رشته‌های دیگر قهرمان جهان هم شده‌ایم اما کسی به خیابان نیامده است. همین صعود اخیر به جام جهانی، بازی با استرالیا و آمریکا نشان داد که فوتبال چقدر مهم است. وقتی یک ورزشگاه 100 هزار نفری برای رشته‌ای همچون فوتبال می‌سازند حتما تفاوت‌هایی وجود دارد. آقایان مسائلی عنوان کردند که دور از واقعیت بود و با ورزش سازگاری ندارد.

وی عنوان کرد: یک سوال از آقایان دارم، اگر این پول مال پرسپولیس است که چرا شرط می‌گذارند و هر کدامشان یک جور حرف می‌زنند؟ اینکه می‌گویند به همه 50 درصد پرداخت شود و به کادر فنی هیچ پولی داده نشود و از بازیکنان تخفیف گرفته شود به خاطر مردم است؟ آیا اینها شرط نیست؟ هر فردی آمده باشگاه را اجاره کند نتوانسته چون شما می‌خواستید هیئت مدیره را خودتان انتخاب کنید و همه چیز زیر نظر خودتان باشد.

سرمربی پرسپولیس گفت: در جلسه‌ای که برای اجاره برند پرسپولیس در 28 اسفند برگزار شد یک شرکت چک 5 میلیاردی که تصور می‌کنم برای بانک پاسارگاد هم بود ارائه کرد و 7 میلیارد هم در اردیبهشت ماه امسال پرداخت می‌کرد که کلا 12 میلیارد می‌شد و قرار بود 30 میلیارد هم برای سال آینده به ما پرداخت کند اما آخر سر هم نتوانستند برند پرسپولیس را ضمیمه قرارداد کنند. در واقع برند پرسپولیس وجود ندارد و ثبت نشده و بدین ترتیب شرکتی که برای برند پرسپولیس 42 میلیارد آن هم تنها برای یک سال پرداخت می‌کرد از دست رفت.

دایی یادآور شد: چطور زمانی که کسی می‌خواهد برند پرسپولیس را اجاره کند از بدهی 70 میلیاردی صحبت می‌کنند اما جای دیگر می‌گویند این بدهی 3،4 میلیارد است؟ مگر علی دایی صحبت خودش را کرده است؟ من دنبال حق و حقوق بازیکنانم بودم و این قول را دادم که پول را به حساب فدراسیون واریز کنند. اگر این پول برای پرسپولیس بوده و وزارت ورزش در آن دخالتی نداشته چرا آن را تقسیم نکردند؟

وی تصریح کرد: کدام یک از این حرف‌هایی که مطرح می‌شود قانع کننده است؟ آیا اگر اکنون این پول را بدهند دیگر فایده‌ای دارد و نوشدارو بعد از مرگ سهراب نیست؟

سرمربی پرسپولیس گفت: با تمام احترامی که برای خادم قائلم، آنها قول‌هایی را که داده بودند انجام ندادند. قرار بود 2 میلیارد اکنون پرداخت کنند و 2 میلیارد هم در اردیبهشت بدهند تا به بازیکنان پرداخت کنیم و آنها رضایت بدهند که از باشگاه پول گرفته‌اند. خودشان این پیشنهاد را دادند که بازیکنان مخالفت کردند.

دایی تاکید کرد: مگر این بازیکنان به زور با باشگاه قرارداد بستند؟ آنها با مدیر باشگاه قرارداد بستند که این مدیر را هم خود شما انتخاب کرده بودید. همین است که می‌گویم اگر باشگاه خصوصی باشد آن کسی که هزینه می‌کند دلش می‌سوزد اما تاکنون مدیران را شما انتخاب کرده‌اید بدون آنکه حسابرسی انجام شود و هر سال این بدهی‌ها افزایش پیدا کرد و 70 میلیارد شده است.

وی ادامه داد: به آنهایی که دم از مردم می‌زنند می‌گویم اگر امروز پرسپولیس برنده می‌شد میلیون‌ها نفر خوشحال می‌شدند، بنابراین پشت مردم قایم نشوید. در این 3،4 ماه بازیکنان مرا داغان کردند اما به هر حال هیچ کدام از این مسائل به اینکه مساوی کردیم ربطی نداشت و ما خودمان باید برنده می‌شدیم و نتیجه می‌گرفتیم.

سرمربی پرسپولیس در بحث مقایسه هزینه‌های این باشگاه با سایر باشگاه‌های دولتی تاکید کرد: من با مدیران و بازیکنان برخی تیم‌های دیگر صحبت کردم. باشگاه پرسپولیس از نظر دریافتی‌های بازیکنان جزء 3،4 تیمی است که کمترین مبلغ را گرفته است. ذوب‌آهن 75 درصد پرداخت کرده و سپاهان، سایپا و تراکتورسازی و نفت هم بین 60 تا 80 درصد پرداخت کردند.

دایی در مورد شعار بی‌غیرت به بازیکنان خاطرنشان کرد: بازیکنان ما برای تماشاگران بازی می‌کنند و مردم هم دوست دارند که تیم ما برنده شود. بازیکنان زحمت‌شان را کشیدند و تلاش کردند و من قبول ندارم که آنها را بی‌غیرت بنامیم. آنها در این مدت با تمام توان کار کردم در حالی که کسی را بالای سرشان نداشتند. ما همه جوره تنها بودیم اما مردم هم به عنوان صاحبان اصلی این تیم حق دارند.

دایی در پایان از میزان پرداختی برخی تیم‌ها صحبت کرد و اظهار داشت: سپاهان بین 70 تا 80 درصد، ذوب‌آهن 75 درصد، تراکتورسازی بین 55 تا 60 درصد، مس کرمان 70 درصد، ملوان انزلی 45 درصد و فجر 65 درصد، صبا و داماش 35 درصد و راه‌آهن 30 درصد پرداختی داشتند که در میان این تیم‌ها حداقل 11 تیم  از 16 تیم بالاتر از ما هستند. امیدواریم آنهایی که صاحبنظر هستند اول بروند این مسائل را بررسی کنند و بعد صحبت‌های خود را مطرح کنند.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترين مربي چند سال اخير پرسپوليس
    آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 4,726
  • کدهای اختصاصی